Головна » 2017 » Січень » 21 » Перше засідання Педагогічної ради в 2017 році
13:32
Перше засідання Педагогічної ради в 2017 році

Педагогічна рада – колективний орган управління науково-методичною роботою школи.

В умовах демократизації шкільного життя зростає роль колективних форм управління, в тому числі педагогічної ради. Педагогічна рада є постійно діючим органом школи для розгляду основних питань навчально-виховної роботи. Головним завданням педагогічної ради є об’єднання зусиль педагогічного колективу школу на піднесення рівня навчально-виховної роботи, впровадження в практику досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.

XXI століття є “епохою змін”, що вимагає від шкіл генерування та реалізації нових ідей та освітніх проектів школи нового тисячоліття – школи інноваційних перетворень.

13 січня 2017 року в нашому закладі пройшла педагогічна рада на тему: “Формування ціннісних орієнтацій до навчально – пізнавальної діяльності школярів шляхом використання інновацій”.

План проведення педагогічної ради:

Формування ціннісних орієнтацій до навчально – пізнавальної діяльності школярів шляхом використання інновацій. Доповідач – заступник директора з навчально – виховної роботи: Борисенко О.В.

Співдоповідачі:

1.1. Формування ціннісних орієнтацій до навчально – пізнавальної діяльності. Формування інтересу учнів до предмету хімії – вчитель Білко Т.О.

1.2. Інноваційні технології на уроках історії, права, художньої культури з формування ціннісних орієнтацій – вчитель історії – Дудка Т.О.

1.3. Впровадження інноваційних технологій навчання на уроках фізичної культури – вчитель фізичної культури – Демидович А.І.

1.4. Формування ціннісних орієнтацій школярів під час позакласних заходів – вихователь Бабенко А.П.

2.Про охорону праці

Рішення педради:

1.1. Працювати над реалізацією науково-методичної проблеми інтернату (постійно)

1.2.У навчальній та виховній діяльності використовувати інноваційні технології (Постійно)

Педагогічним працівникам:

1.3. Пропагувати свої творчі доробки, ППД  фахових виданнях (Постійно)

1.4.Працювати над підвищенням мотивації учнів до навчання, формування ціннісних орієнтацій до навчально-пізнавальної діяльності школярів (Постійно).

2. Заступникам директора, вихователям

2.1. На засіданні МК виробити рекомендації з питань активізації пізнавальної діяльності дітей у позаурочний час.

2.2. Проводити систематичний аналіз професійної діяльності педагогічних працівників, узагальнювати позитивний досвід щодо впровадження інноваційних технологій. (протягом року)

2..3. Продовжити панораму уроків взаємо відвідування з метою методичної допомоги вчителям щодо впровадження інновацій у навчально-виховний процес (Протягом року)

3.Керівникам ШМО:

3.1.Розглянути на засіданнях проблему “Роль домашніх завдань та інструктажів щодо їх виконання як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення предмета”

3.2. Сприяти розвитку педагогічний творчості педагогів, надавати методичну допомогу щодо впровадження інноваційних технологій. (Постійно)

4. Практичному психологу:

4.1. Відвідати уроки в 9-х класах, провести анкетування учнів з метою виявлення мотивації щодо навчання, зробити психологічний аналіз застосування позитивних мотивів навчальної діяльності.

4.2.Провести інвентаризацію учнів з вадами мови та внести пропозиції педагогічного колективу щодо форм роботи з ними.

5. Вихователям:

5.1. Провести батьківські збори  на яких ознайомити батьків з результатами моніторингу та проведення дослідженнями щодо виконання учнями домашніх завдань в І семестрі 2016 – 2017 н.р.

6.Усім працівникам загальноосвітньої школи-інтернату №1

6.1. Суворо дотримуватися вимог законів України “Про охорону праці”, “Про дорожній  рух”, “Про пожежну безпеку”, “Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом МОН України від 1 серпня 2001 №563, Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчально-виховних закладів та організації навчально-виховного процесу, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001р №63 та погоджених листом МОН України від 05.06.2001р. №1/22 – 1459

6.2.Постійно залучати фахівців та спільно з ними проводити з учнями 1-11 класів, їх батьками роз’яснювальну, просвітницьку роботу, заходи з профілактики захворювань та дитячого травматизму, бесіди про дотримання правил безпеки при поводженні неповнолітніх із вибухонебезпечними  предметами, піротехнічними засобами, тематичні заняття з питань профілактики отруєнь грибами, дикими рослинами тощо.

7. Вихователям 1-11 класів

7.1.Систематично проводити профілактично бесіди з правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час уроків, на перервах та у побуті.

7.2.Постійно проводити роз’яснювальну роботу із батьками школярів з питань профілактики захворювань та дитячого травматизму, про дотримання правил пожежної безпеки, правил дорожнього руху, правил безпеки при поводженні із вибухонебезпечними предметами.

7.3. Під час організації та проведення екскурсій проводити інструктаж з безпеки життєдіяльності для учнів з оформлення відповідних документів.

7.4. Вчасно робити записи у класному журналі на сторінці обліку бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності (класні керівники), у журналі реєстрації інструктажів (вчителі - предметники, завідувачі кабінетами) відповідно до нормативно – правових актів з питань охорони праці.

8. Заступнику директору з виховної роботи Українець О.Г.:

8.1.Організувати зустрічі з фахівцями: лікарями, пожежниками, інспекторами ДАІ.

8.2. Проводити рейди “Увага! Діти на дорозі!” згідно з річним планом.

9.Заступнику директору з АГЧ Журавльову І.А.

9.1.Забезпечити виконання світлового та теплового режимів в закладі.

9.2.Щоденне перевіряти стан усіх систем життєзабезпечення будівлі школи, спального, господарчого корпусів.

9.3.Забезпечити школу необхідною кількістю вогнегасників.

10. Адміністрації школи спільно з головою профспілкового комітету:

10.1. Обговорювати кожний з нещасних випадків, які трапилися в школі, а також причини захворювання учнів і працівників, намічати конкретні заходи з їх попередження з призначенням відповідальних осіб і термінів виконання.

Під головуванням директора школи – інтернату №1 Якименка Миколи Івановича було проведено аналіз виконання рішень, прийнятих на попередніх засіданнях.

 

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 538 | Додав: school | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: