Головна » 2019 » Листопад » 12 » Педрада «Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти»
10:45
Педрада «Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти»

08 листопада 2019 року в нашому закладі відбулася педагогічна рада  з теми «Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти» під час якої  розглядалися наступні питання:

1. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти. Борисенко О.В.

2. Вчитель і асистент вчителя: ролі і відповідальність. Журавльова О.В.

3. Особливості роботи з дітьми з ООП. Борисович О.В.

За підсумками педради ухвалили:

1. Адміністрації удосконалювати умови організації інклюзивного простору, працювати над створенням необхідного навчально-методичного забезпечення щодо впровадження інклюзивної освіти. (постійно)

2. Адміністрації, класним керівникам, асистентам вчителя своєчасно забезпечувати батьків дітей з ООП різноманітними джерелами доступу до інформації про інклюзивну освіту, використовуючи й інтернет - простір (сайт школи); організовувати просвітницьку роботу з тими батьками, які не ознайомлені з роботою навчально - реабілітаційних центрів; залучати батьків до складання індивідуальних навчальних планів учнів з ООП. (постійно)

3. Класним керівникам та асистентам учителів сприяти формуванню толерантного ставлення однокласників та учнів інших класів до дітей з ООП та підвищувати загальну культуру спілкування. (постійно)

4. Асистентам вчителя постійно сприяти реалізації права на якісну освіту дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку та навчаються в інклюзивних класах. Залучати до роботи з дітьми практичного психолога. (постійно)

5. Всім вчителям постійно створювати передумови та умови для впровадження розвитку інклюзивної освіти в школі на високому рівні. (постійно)

6. Асистентам – вчителя працюючи з учнями, дотримуючись посадової інструкції асистента вчителя, тримати на контролі організацію навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням; надавати допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця; вести педагогічну документацію, здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнів; інформувати вчителя класу та батьків про досягнення учня. (постійно)

7. Всім учителям, класним керівникам та асистентам вчителя сприяти створенню позитивного мікроклімату в колективі, проведення заходів, спрямованих на профілактику стигматизації і дискримінації у шкільному оточенні, формувати дружнє та неупереджене ставлення до дитини з особливими освітніми потребами. Виявляти дітей, у яких виникають труднощі у навчанні, спілкуванні та взаємодії з оточуючими; визначати причини цих труднощів; при потребі, скерувати до відповідних фахівців з метою встановлення причин та надання допомоги. Виявляти причини соціального неблагополуччя або затримки розумового розвитку дитини шляхом спостережень, аналізу навчальної документації, проведення консиліумів з вчителями. Проводити спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб. (постійно)

8.Здійснювати системний кваліфікований психолого-педагогічний супровід дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні, та дітей з особливими потребами (постійно)

9. Вчителям враховувати особливості розвитку дитини з особливими освітніми потребами в освітньому просторі. (постійно);

10. Удосконалювати професійну майстерність вчителя шляхом самоосвіти, ознайомлення з сучасними педагогічними підходами і методиками, які застосовуються в інклюзивних класах. (постійно)

Фотозвіт

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 3926 | Додав: school | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: