Головна » 2025 » Лютий » 27 » Предметний тиждень вчителів гуманітарних  наук
11:35
Предметний тиждень вчителів гуманітарних  наук

З 17 по 21 лютого 2025 року в  Слов’янському ЗЗСО І-ІІ ступенів № 14 проходив предметний тиждень вчителів гуманітарних  наук  на тему «Формування позитивної мотивації школярів шляхом використання інноваційних технологій».

Мета тижня – сформувати у школярів позитивне ставлення як до предметів суспільно-гуманітарного циклу, так і до навчання взагалі, продовжити роботу над розвитком загальнолюдських та предметних компетентностей, культивувати уміння учнів успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях; розвивати читацькі інтереси та творчі здібності, уміння самостійно здобувати нові знання та розв’язувати проблеми, виховувати толерантне ставлення до представників інших національностей, стійкий інтерес до самоосвіти, самовдосконалення, постійного пошуку і бажання відкривати щось нове.

Усі члени методичного об’єднання взяли активну участь у проведенні предметного тижня. Вчителі практикували різні нестандартні форми роботи з учнями, впроваджуючи освітні інноваційні технології: дослідницькі, інтерактивні, ігрові, пошукові, інформаційно-комунікаційні та ін. Протягом тижня було проведено позакласні заходи, презентації, вікторини, виставки учнівських робіт, бесіди тощо

Тиждень гуманітарних наук – це своєрідний творчий звіт, демонстрація досягнень як вчителів, так і учнів, багатоаспектний інтегрований комплекс освітніх заходів з української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови.

Постійний творчий пошук педагога Коструб Х.В. знайшов досить вдале відображення у проведенні предметного тижня. Христина Володимирівна провела відкритий урок із зарубіжної літератури у 8 класі з метою ознайомити учнів із темою чистого та пристрасного кохання в трагедії Вільяма Шекспіра «Ромео і Джульєтта», розкрити художні засоби, якими автор зображує це почуття, виховати естетичний смак, емоційну чутливість, вміння аналізувати літературний твір та робити висновки про вічні цінності. Упродовж уроку здобувачі освіти обговорювали ключові сцени, досліджували образи головних героїв, дискутували про роль кохання в житті людини, можливі альтернативні шляхи розвитку подій, створювали асоціативні кластери. Завдяки цим завданням учні глибше зрозуміли зміст твору, оцінили його художню цінність і замислилися над важливістю кохання в житті людини.

Використані прийоми «Репродукція», «Тут і тепер», «Кола Венна», «Проблемне питання», «Мікрофон», спонукали учнів до дії, до роботи над розвитком власного інтелекту, культурного і морального рівня, сприяли формуванню активної життєвої позиції.

Титаренко О.А. провела відкритий урок з української літератури в 9 класі за темою «Поема «Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Узагальнена ідея поеми — неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн», пов’язавши її з подіями сьогодення. Для розкриття нового матеріалу було обрано дослідницький та частково-пошуковий методи навчання із застосуванням роботи зі схемами, фронтальної бесіди, роботи з текстами. Використані прийоми «Літературна дуель», «Сенкан», «Так-ні», «Незакінчене речення».

Упродовж уроку було забезпечено в класі високу активність і працездатність учнів за рахунок поєднання різноманітних методів та прийомів навчання.

Лисенко С.В. провела урок у 8 класі з української  мови "Розділові знаки при однорідних членах речення, звертаннях і вставних словах" 21.02.2025.

На уроці учні узагальнили та поглибили знання з теми, удосконалили вміння спілкуватися державною мовою.

 Були використані такі види робіт: бесіда, робота в парах – це під час перевірки домашньої роботи; під час вивчення нового матеріалу були використані вибірковий і творчий диктанти, «мозковий штурм», «робота з підручником» при підведенні підсумків уроку.

Активними були Назаренко Андрій, Холодний Іван, Степанов Кирило, Жуков Максим .

Пишна О.Ю.  Вчителем англійської мови було проведено брейн-ринг з учнями сьомого класу «Цікавинки Королівської родини». Учні познайомилися з усіма членами королівської родини, поглибили свої знання з історії походження англійської монархії, взяли участь із задоволенням у брейн-ринзі та переглянули церемонію коронації Короля Англії Чарльза III.

Олімпіади від «Всеосвіти» - це інтерактив, який допомагає дітям розкрити таланти, визначитися з інтересами та заглибитись в освітній процес. Вчителі Коструб Х.В. та Титаренко О.А. організували учнів 5-9 класів для участі в олімпіаді «Інтелектуальна віхола. Зима -2024/2025». Гарні результати показали такі учні: 6 кл. - Воронов А. – Диплом 1ступеня, Свідович А. – Диплом 2 ступеня, Царьова А.- Диплом 3ступеня, Зеленков Р. - Диплом 3 ступеня, сертифікати: Імховик В., Свиридова В, Сторчай Д., Бобракова Є., Глущенко Є.

5 кл. – Диплом 3 ступеня отримали Скобцов Д., Алдонін І., Катанаєва О., Приходько Г., Шаламова В., Федорищев Д., Микитенко Н. Сертифікати – Березовська М., Глущенко Т., Потапова В.

9 кл. – Диплом 2 ступеня отримали Дешева С., Пугачов М., Фомовська Д., Орлова К., Чижов М., Березовська С.  Диплом 3 ступеня – Сурнін Д.  Сертифікати – Гриб В., Івахно Т.

Учителі-предметники гуманітарних наук проводять цікаву позакласну роботу з предметів, впроваджують у практику роботи освітні інноваційні технології, щоб активізувати пізнавальну діяльність дітей, викликати в них стійке бажання набувати ґрунтовних знань і вміння застосовувати їх у житті; формують в учнів  такі інтелектуальні вміння, як аналіз, порівняння, виділення головного, а також критичне мислення та здатність приймати відповідальні рішення; виховують вміння співпрацювати з іншими людьми.
Така робота дає можливість «виліпити» не просто учня зі знаннями, а дитину, яка є освіченою, толерантною, уміє самостійно здобувати знання і використовувати їх у повсякденному житті.

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 59 | Додав: school | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: