Практичний психолог закладу-Борисович Олена Володимирівна, тел 0990404122
Міжнародний день ненасильства.
Сторінка психолога. Заняття з елементами тренінгу «Моя безпека».
Сторінка психолога. «Подорож у світ емоцій»
Сторінка психолога. «Здоров’я – цінність нашого життя».
Сторінка психолога. «Позитивне мислення. Щастя, здоров’я, успіх».
Сторінка психолога. Профорієнтаційна робота.
Сторінка психолога. Як впоратися з сильним стресом.
Сторінка психолога. Кібербулінг.
Сторінка психолога. Як допомогти собі та іншим у періоди стресу?
Сторінка психолога. Ти як? Годі вибачатися......
Сторінка психолога. Ти як? Як говорити з дітьми про людей з інвалідністю.
Всеукраїнська кампанія «16 днів проти насильства».
Рекомендації батькам «Як підтримати дітей під час війни»
1 грудня відзначають Всесвітній день боротьби зі СНІДом.
В рамках ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРОГРАМИ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я «ТИ ЯК?»
Як підтримати дитину та захистити від насильства.
Сторінка психолога. Ти як? Довідник "Базові навички турботи про себе та інших".
Ти як? Ментальне здоров'я - зустріч з учнями 7 класу.
Поради батькам, як підтримати дитину.
Етика взаємодії у періоди стресу
Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу.
ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
4 травня – Міжнародний день протидії булінгу
Захід з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»
Всеукраїнський урок «Обери професію своєї мрії»
Заняття зі стресостійкості учнів.
Поради психолога. Вправи для учнів з ООП.
Поради практичного психолога для батьків.
Консультації практичного психолога в онлайн-форматі.
Реалізація Всеукраїнського проєкту з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії».
ВІЛ/СНІД – виклик людині та людству.
Уроки-лекції для учнів 8 класів на тему: «Торгівля людьми. Як уникнути та зупинити»
Тренінгові заняття з учнями 8 класів з профілактики суїцидального ризику
«Що таке насильство, його види, як себе захистити»
Тренінгові заняття з учнями 7 класу на тему "Обережно, кібербулінг!"
Безкоштовна психологічна допомога та підтримка
Консультація для батьків першокласників.
Перехід до школи є переломним моментом у житті дитини. Адже відбувається перехід до нового способу життя і умов діяльності. Треба врахувати, що відмінна риса положення школяра полягає в тому, що навчання є від тепер для нього обов’язковою діяльністю. І дитина повинна знати, що за неї вона несе відповідальність перед учителем, школою сім’єю.
Безумовно , всі діти зазнають труднощів при адаптації до нових умов навчання і виховання. Треба врахувати, що навчання в школі може викликати деякий дискомфорт для психічного здоров’я школяра . Це пов’язано, по- перше, з певними стресовими станами, яким піддається школяр. По – друге, з великою кількістю інформації , що пропонують переробити дитині. По – третє, не раціональна організація виконання домашнього завдання вдома. Таким чином, діти напружені як психологічно, так і фізично. Це часто приводить до певних наслідків, що у першу чергу позначається на навчанні учня. Тому в цей період від батьків потрібна певна як моральна так і психологічна підтримка в процесі адаптації.
Батькам майбутнього першокласника слід врахувати, що саме психологічна готовність до навчання забезпечує адаптацію дитини до школи. Слід зазначити , що позитивно впливає на адаптацію:
- своєчасність переходу від гри до навчання;
- відвідування шкільної установи, а, отже, наявні навички спілкування з однокласниками;
- правильне виховання в сім’ї;
- усвідомлення дитиною свого положення школяра, а також підготовка до школи з боку батьків, що полягає у посиленні особистісного значення навчання в школі;
- у постановці певних пізнавальних завдань перед дитиною;
- у підготовці до можливих проблем, що виникають у процесі навчання, при цьому підкреслюється, що наполегливість і працьовитість допоможуть у подоланні цих труднощів.
Перші місяці навчання дитини викликають багато запитань у батьків. Одне з головних: як же допомогти дитині в навчанні?Я привчати до самостійності при виконанні домашнього завдання? Психологи вважають, що батьки, у першу чергу, повинні запам’ятати наступні правила:
- Визначити час спільної взаємодії дитини з дорослими. При цьому треба врахувати, що по – перше, поступовий час активного співробітництва скорочується, а час самостійної роботи збільшується, а по – друге, тривалий час виконання уроків виснажує сили дитини і вона втрачає позитивну мотивацію.
- Необхідно батькам знати темп роботи своєї дитини, щоб вона могла працювати в оптимальному для неї темпі. Завдання батьків підтримувати цей темп.
- Часто школярам потрібна не стільки допомога з якого - небудь предмета, скільки допомога в поточній навчальній ситуації. Батькам слід розглянути, в чому полягає їхня допомога.
- При допущенні помилки дитиною, дорослий повинен зробити так, щоб дитина сама , а не вказувати на неї. Для того, щоб допомогти дитині знайти свою помилку , дорослий повинен спросити завдання, вирішивши яке дитина змогла б самостійно виявити і виправити свою помилку.
Психологічна напруженість проходить через півтора - два місяця. Якщо дорослий, який перебуває поруч, спокійно і планомірно здійснює режимні моменти, надає правильну, у тому числі й психологічну допомогу дитині, то її напруженість падає. А знання психологічної напруги стабілізує й фізичний стан дитини. Вона уникає перевантажень, стомлення, зниження працездатності. Крім того, прагнення до позитивних взаємин з дорослими організовує поводження дитини : вона на їхні думки та оцінки, намагається правила поведінки.