Головна » 2023 » Лютий » 27 » Звіт про проведення предметного тижня гуманітарних дисциплін.
12:12
Звіт про проведення предметного тижня гуманітарних дисциплін.

З 20 по 24 лютого в нашій школі проходив тиждень суспільно-гуманітарних наук. Вчителі продовжили знайомити учнів з історією, звичаями та традиціями українського народу та англомовних країн, що сприяє розвитку пізнавального інтересу учнів та виховує любов і шанобливе ставлення до спадщини свого народу та інших культур.

Тиждень гуманітарних наук – це своєрідний творчий звіт, демонстрація досягнень як вчителів, так і учнів, багатоаспектний інтегрований комплекс навчаль­но-виховних заходів з української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови. Тиждень був спрямований на закріплення, збагачення та поглиблення знань учнів з предметів, розширення світогляду учнів; розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків, ерудиції й розвиток творчої майстерності вчителів. Такий вид роботи сприяє зближенню вчителя та учнів, самих школярів, розширює їх кругозір, розвиває інтерес до подальшого вивчення предметів гуманітарного циклу.

Тиждень розпочався із загальношкільної лінійки, яка проходила онлайн. На ній учні були ознайомлені з порядком проведення заходів. 21 лютого, в День рідної мови було проведено Літературно-музичну композицію «Нас єднає мова» для учнів 5-9 класів. Мета заходу : розширювати і збагачувати знання учнів про мову та літературу; формувати в учнів розуміння того, що українська мова - наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава; розвивати навички застосування знань з мови та літератури на практиці; пам'ять, увагу; виховувати любов до рідної мови, бажання досконало володіти нею, пробудити почуття національної гідності.

У 5-А класі вчитель Коструб Х.В. разом з учнями мандрувала «Казковим експресом»,  узагальнюючи вивчений матеріал; виховуючи позитивні риси вдачі; формуючи культурний світогляд. У 7 класі, вивчаючи тему «Не з дієприслівниками», згадували прислів’я, приказки, будували речення з дієприслівниками, вводячи їх у текст про рідну мову(вчитель Титаренко О.А.)

22 лютого в 8-А класі на уроці української літератури за темою «Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів». учні пояснювали важливий моральний урок, який дали воїнам дід Платон і дід Савка власним самовідданим вчинком, висловлювали судження про патріотизм і героїзм у воєнний час, говорили про актуальність твору.

23 лютого учні 8-А та 8-Б здійснили віртуальну подорож «Сторінками літератури Відродження»(учитель Коструб Х.В.),  поглибивши знайомство учнів із літературою доби Відродження , розвивали навички дослідницької роботи, виховували інтерес до культури Ренесансу. Для учнів 7 класу Христина Володимирівна провела Літературний калейдоскоп «Сторінками творів зарубіжної літератури». В ігровій формі вчитель перевірив рівень знань учнів із зарубіжної літератури; розвивав логічне мислення, зв’язне мовлення.

У 9 класі вчитель Лисенко С.В. провела урок - змагання  «Стежками складних синтаксичних конструкцій». Учні повторили та систематизували вивчене про синтаксис складного речення, удосконалювали вміння відшуковувати відповідні синтаксичні конструкції у тексті, самостійно будувати висловлювання за схемами та темою, збагачували словниковий запас, виховували згуртованість, почуття відповідальності.

24 лютого урок зарубіжної літератури (Коструб Х.В.) в 6 класі пройшов у вигляді подорожі «Літературний диліжанс». Діти активізували знання, отримані на уроках зарубіжної літератури; учитель прищеплював інтерес до читання як джерела цікавої інформації. А в 9 класі відбувся Конкурс-гра «Чи уважний ти читач?» Учні із задоволенням повторили відомості про вивчені твори та їх авторів; Христина Володимирівна виховувала інтерес до вивчених творів зарубіжної літератури.

Лисенко С.В. провела  урок - фотоквест «Сторінками підручника»  6 кл. (укр. література). На занятті перевірили рівень засвоєння набутих знань, сформованості вмінь та навичок з тем «Я і світ», «Пригоди і романтика»; розвивали уважність, логічне мислення, виховували відповідальність

У 8-Б класі на уроці з теми «Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах» діти згадали творчість І. Карпенка-Карого. Використовуючи уривки з творів корифея, провели «Лінгвістичну гімнастику», мовну гру «Коректор»,  під час якої редагували речення, видаляючи зайві вставні слова.

З метою підвищення мотивації та інтересу до вивчення англійської мови вчителем Пишною О.Ю. були проведені такі заходи:

  • З метою розвитку фонематичного слуху, навичок аудіювання та вдосконалення знань проводились музичні перерви. Під час перерв діти закріпили слова та рухи вивчених пісень та розучували нові.
  • Учні 5 класу  відвідали онлайн-виставку «Англійська мова в повсякденному житті», де розвивали свої навички читання та впевнились у необхідності вивчення англійської мови.
  • Перегляд відео «Great Britain» розширило знання учнів 8 класів про країну, мову якої ми вивчаємо та переглянуті сюжети стали темою для подальшого обговорення в краєзнавчій вікторині «About Great Britain» у якій прийняли участь всі учні.
  • Діти удосконалювали свої мовленнєві здібності, вміння працювати самостійно та в команді при розв’язуванні кросвордів та декламування віршів на англійській мові (6 клас).
  • Учні 7 класу підготували усний  журнал «Подорожуємо Англією». Ведучі підготували яскраві матеріали для презентації. Найбільшу активність проявили Пугачов Максим, Сурнін Данило та Дешева Світлана.

В цілому предметний тиждень було проведено на належному рівні. Залучаючи учнів до підготовки та проведення заходів, ми забезпечили обмін мовним досвідом учнів, набуття нових знань та навичок. Значно підвищили інтерес та, що найголовніше, позитивну мотивацію до вивчення гуманітарних дисциплін.

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 55 | Додав: school | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: